Falak bontásának utolsó fázisa

Végre sikerült az összes falat lebontani, kivéve a vékony fából készült elválasztó részt. Az csak akkor kerül ki onnan, ha elkerülnek mellőle az odadobált téglák. Az északi oldalon maradt pár sor tégla, de azt addig szintén nem fejtem le, míg rendesen hozzá nem férek. Az a helyzet, hogy azt hittem sokkal nagyobb rendben tudom majd a bontást csinálni, de nem így lett. Inkább kiválasztottam pár helyet ahova dobálom majd a bontott falazó elemeket, de így is tele lett az egész rom. Legközelebb ennek rendbetétele lesz a feladat, el is kezdtem már kupacolni a téglákat. Kisebb helyet foglalnak ha szabályosan vannak lerakva nem pedig egymásra hányva. Ki tudja mikor tudunk konténert szerezni, le lehet-e egyáltalán ide hozni konténert, de legalább a téglák addig sem lesznek útban.

A két hosszú ablak felett egy-egy gerenda töltötte be a szerepet áthidaló gyanánt. Eleinte fogalmam sem volt, hogy fogom ezeket onnan leszedni, mivel úgy tűnt, elég erősen az ablakokhoz vannak rögzítve. Csak úgy ledönteni pedig mégsem akartam, hiszen szanaszét tört volna az a rengeteg üveg és a romeltakarításkor csak gondot okozott volna. De aztán kiderült, hogy csak két nagyobb szög tartotta őket, így aztán fel tudtam feszegetni, majd emelgetni őket és az ablakokat épségben ki tudtam szedni. A ház sarkait elég rendesen összedolgozták, viszonylag nehezen jöttek szét a téglák, kénytelen voltam a nagy kalapáccsal rásegíteni, majd egyben ledönteni az egészet. Kiszedtem a bejárati ajtó tokját is. Szóval kvázi kész a bontási fázis.

Kicsit szomorú következmény, de a ház kulcsaira nemigen lesz szükség a továbbiakban. Szomorú, mivel egy létező dolog tűnt el, amit mások sok hónap, vagy év alatt építettek fel, és hoztak létre.

20220109_143724.jpg 20220109_143729.jpg
20220109_143746.jpg 20220109_143808.jpg