Felkészülés a földkábelre II.

Ma korán kellett felmennem, mert vártam az ELMÜ-t, hogy végre kikösse az áramot a házból elvigye az órát és el lehessen kezdeni bontani. Biztos belevághattam volna a bontásba korábban is, de nem szeretek az árammal vacakolni; így sokkal nagyobb biztonságban érzem magam. Aztán végül kilenc felé jöttek és nagyjából 20 perc alatt végeztek is. Nem az én nevemen volt az óra, de érdekes módon nem kellett  a munkalap aláírásához meghatalmazás a részemre, anélkül is aláírhattam.

A villanyszerelő 11 körül érkezett meg a társával. Reméltem, hogy a gödör elég mély lesz a szekrénynek, jól megszenvedtem vele előző nap. Délután 6 körül végeztek, meglett a szekrény és mellette pedig egy négy dugaljas oszlop, amely elsősorban átmeneti jelleggel épült, hogy legyen áramvételezési lehetőség a telken az építkezés alatt. Az ELMÜ a földkábelt majd valamikor beköti, az igény már be lett adva; állítólag sok hónapnyi várakozási idő van..

20211001_101657_copy_3096x2322.jpg

A beépített mérőszekrény az ideiglenes dugalj oszloppal. Azt hiszem jobban néz ki, mint egy villanyoszlop


Közben én kipucoltam a kert egyik elég dzsuvás részét, amely közvetlenül a terasz mellett helyezkedett el. Felástam, kiszedtem a növényeket, a fatuskókat és egy kupacba gyűjtöttem az andezit köveket. Ezekre mindenképpen szükség lesz majd a későbbiekben.